1. SOLMAR dispune de un Serviciu de Relaţii cu Clienţii?
Da, ne puteţi contacta prin intermediul formularului de contact, email sau apelând linia noastră telefonică de asistenţă pentru clienţi. Telefon: Email: contact@solmar-shop.ro
2. Ce informaţii pot solicita Serviciului de Relaţii cu Clienţii?
Puteți contacta Serviciul de Relații cu Clienții dacă aveți nelămuriri legate de produse, comenzi, plată, returnări şi alte incidente.
3. Unde pot primi comanda?
Puteți primi comanda la adresa dorită (la domiciliu, la serviciu, etc) sau într-unul din magazinele Desigual sau Parfois din Bucuresti.
4. Cât durează livrarea comenzii?
Termenele de livrare depind de tipul de livrare selectat. Va oferim urmatoarele optiuni: 1. Livrarea in magazin - durează între 3 si 5 zile lucrătoare, disponibila doar cu plata online. 2. Livrarea standard - dureaza între 3 și 5 zile lucrătoare. În zilele oficiale libere nu se vor preda colete curierului.
Pentru comenzile ce depasesc valoarea de 250 lei, transportul este gratuit (oferta valabila doar pentru comenzile cu livrare standard si fara km exteriori). In cazul in care exista km exteriori (va rugam accesati urmatorul link pentru a calcula: https://www.fancourier.ro/acoperire/), clientul suporta costurile suplimentare.
5. Cât trebuie sa plătesc pentru livrare?
Livrările se fac doar în România prin intermediul partenerului logistic FAN COURIER.
Termenele de livrare depind de tipul de livrare selectat. Va oferim urmatoarele optiuni:
1. Livrarea in magazinele din Bucuresti - durează între 3 si 5 zile lucrătoare si costa 19 lei- disponibila doar cu plata online! Pentru comenzile ce depasesc valoarea de 250 lei, transportul este gratuit (oferta valabila doar pentru comenzile cu livrare standard si fara km exteriori).
2. Livrarea standard - dureaza între 3 și 5 zile lucrătoare si costa 19 lei. In cazul in care exista km exteriori (va rugam sa accesati urmatorul link pentru a verifica: https://www.fancourier.ro/acoperire/), clientul va suporta si costurile suplimentare aferente. Pentru comenzile ce depasesc valoarea de 250 lei, transportul este gratuit (oferta valabila doar pentru comenzile cu livrare standard si fara km exteriori).
În zilele oficiale libere nu se vor preda colete curierului.
Timpii de tranzit sunt estimati si pot fi prelungiti in functie de conditiile meteo sau volumul de incarcare al curierului in unele perioade, ca spre exemplu, perioadele de sarbatori.
6. Cum cumpar de pe www.solmar-shop.ro?
1. Vizualizați produsul/produsele care vă interesează. Printr-un simplu click, fotografia se poate mări pentru a vedea detaliile și partea din spate a produsului, materialul, mărimile disponibile, codul și prețul.
2. Selectați un articol și adăugați-l în coș. Puteți continua cumpărăturile sau puteți plasa comanda.
3. Alegeţi o metodă de livrare.
4. Selectaţi o metodă de plată.
5. Confirmați comanda.
6. Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii.
7. Voi primi acelaşi produs pe care îl văd în fotografie?
Fotografiile sunt de calitate superioară, astfel încât să reflecte detaliile fiecărui produs. Este posibil să observaţi diferenţe la acele produse în cazul cărora materia primă în sine şi procesul de prelucrare a acesteia influenţează rezultatele finale, cum ar fi produsele lucrate manual.
8. Este posibil să primesc informaţii periodice prin e-mail cu ultimele noutăţi şi oferte de la Solmar?
Pentru a fi mereu la curent, utilizatorii site-ului web solmar-shop.ro se pot abona la un newsletter periodic, cu informaţii privind ofertele şi noutăţile. Vă puteţi abona în secţiunea Newsletter (poate fi link direct la newsletter).
9. Pot să mă dezabonez de la Newsletter?
În secțiunea "Newsletter" veti putea să va dezabonati cu ușurință. Completati datele și selectati "Trimitere".
10. Cum recuperez parola dacă am uitat-o?
Dacă ați uitat parola, puteți să o recuperați din secțiunea Log-in. Veți primi un e-mail cu noua parolă.
11 .Cum mă pot asigura ca am făcut comanda?
După ce ati plasat comanda, veti primi un e-mail de confirmare. În cazul în care nu îl primiti in 24 de ore de la plasarea comenzii contactati departamentul nostru de Relatii cu Clientii.
12. Pot să aflu starea comenzii mele?
Da, puteți vedea starea actualizată a comenzii dvs în timp real. Pentru aceasta, accesați secțiunea "comenzi realizate" a contului dvs. Dacă nu sunteti înregistrat, dati click pe linkul "Informații comandă" din e-mailul de confirmare.
13. Pot şterge un articol din comanda mea?
Da.
14. Se poate anula o comandă?
Da, cu condiţia ca aceasta să nu fi intrat deja în procesul de ambalare şi expediere. Puteţi solicita anularea prin formularul de contact sau apelând linia noastră telefonică de asistenţă pentru clienţi.
15. Ce trebuie să fac dacă primesc un articol pe care nu l-am comandat?
Dacă primiţi vreodată, din greşeală, un articol pe care nu l-aţi comandat, vă rugăm să contactaţi imediat Serviciul de Relaţii cu Clienţii.
Nr telefon: 0722 590 477
E-mail: contact@solmar-shop.ro
16. Pot să schimb articolele mele?
Din pacate nu se pot schimba articolele. Produsele achiziţionate de pe www.solmar-shop.ro pot fi returnate cu condiţia să nu fi fost utilizate, să se afle în stare perfectă, să fie atasata eticheta produsului. Banii vor fi inapoiati doar in contul dvs bancar.
17. Cum trebuie să procedez în cazul în care doresc să returnez unul sau mai multe produse?
Aveți la dispoziție 14 de zile de la data la care primiți articolul(ele) pentru a le returna. Acest lucru se aplică atât produselor aflate la pret intreg, cât și celor la promotie .
Articolele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate, cu toate etichetele intacte si fara sa arate semne de uzura sau purtare.
Va rugam sa completati formularul de returnare, inclus in pachetul pe care l-ati primit si sa-l trimiteti impreuna cu factura fiscala si produsele pe adresa noastra:
-Magazin DESIGUAL din Mall PARK LAKE Shopping Center, Str. Liviu Rebreanu, nr. 4 , 031783, sector 3, Bucuresti, ROMANIA
Plata returului se va face prin virament bancar in 14 zile de la primirea coletului de retur în contul IBAN indicat de dvs în formularul de retur.
Toate costurile de transport generate de procedura de retur/schimb produse, inclusiv reexpedierea vor fi suportate exclusiv de către client. Taxele de curierat nu vor fi rambursate.
18. Trebuie să plătesc ceva pentru returnarea produselor?
Da. Taxa de curierat în cazul unui retur este integral suportată de către client.
19. Care sunt modalitățile de plată?
ÎȚI OFERIM URMĂTOARELE MIJLOACE DE PLATĂ: plata numerar(ramburs) la primirea coletului sau plata cu card bancar.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Necesare
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Preferinte
Cookie-urile de preferinţă permit unui site să îşi amintească informaţii care se modifică după modul în care se comportă sau arată site-ul, precum limba dvs. preferată sau regiunea în care vă aflaţi.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.