Intrebari frecvente

1. SOLMAR dispune de un Serviciu de Relaţii cu Clienţii?

Da, ne puteţi contacta prin intermediul formularului de contact, email sau apelând linia noastră telefonică de asistenţă pentru clienţi. Telefon: Email: contact@solmar-shop.ro

2. Ce informaţii pot solicita Serviciului de Relaţii cu Clienţii?

Pute╚Ťi contacta Serviciul de Rela╚Ťii cu Clien╚Ťii dac─â ave╚Ťi nel─âmuriri legate de produse, comenzi, plat─â, return─âri ┼či alte incidente.

3. Unde pot primi comanda?

Pute╚Ťi primi comanda la adresa dorit─â (la domiciliu, la serviciu, etc) sau ├«ntr-unul din magazinele Desigual sau Parfois din Bucuresti.

4. Cât durează livrarea comenzii?

Termenele de livrare depind de tipul de livrare selectat. Va oferim urmatoarele optiuni: 1. Livrarea in magazin - durează între 3 si 5 zile lucrătoare, disponibila doar cu plata online. 2. Livrarea standard - dureaza între 3 și 5 zile lucrătoare. În zilele oficiale libere nu se vor preda colete curierului.
Pentru comenzile ce depasesc valoarea de 250 lei, transportul este gratuit (oferta valabila doar pentru comenzile cu livrare standard si fara km exteriori). In cazul in care exista km exteriori (va rugam accesati urmatorul link pentru a calcula: https://www.fancourier.ro/acoperire/), clientul suporta costurile suplimentare.

5. Cât trebuie sa plătesc pentru livrare?

Livrările se fac doar în România prin intermediul partenerului logistic FAN COURIER.
Termenele de livrare depind de tipul de livrare selectat. Va oferim urmatoarele optiuni:

1. Livrarea in magazinele din Bucuresti - durează între 3 si 5 zile lucrătoare si costa 19 lei- disponibila doar cu plata online! Pentru comenzile ce depasesc valoarea de 250 lei, transportul este gratuit (oferta valabila doar pentru comenzile cu livrare standard si fara km exteriori).

2. Livrarea standard - dureaza între 3 și 5 zile lucrătoare si costa 19 lei. In cazul in care exista km exteriori (va rugam sa accesati urmatorul link pentru a verifica: https://www.fancourier.ro/acoperire/), clientul va suporta si costurile suplimentare aferente. Pentru comenzile ce depasesc valoarea de 250 lei, transportul este gratuit (oferta valabila doar pentru comenzile cu livrare standard si fara km exteriori).

În zilele oficiale libere nu se vor preda colete curierului.

Timpii de tranzit sunt estimati si pot fi prelungiti in functie de conditiile meteo sau volumul de incarcare al curierului in unele perioade, ca spre exemplu, perioadele de sarbatori.

6. Cum cumpar de pe www.solmar-shop.ro?

1. Vizualiza╚Ťi produsul/produsele care v─â intereseaz─â. Printr-un simplu click, fotografia se poate m─âri pentru a vedea detaliile ╚Öi partea din spate a produsului, materialul, m─ârimile disponibile, codul ╚Öi pre╚Ťul.
2. Selecta╚Ťi un articol ╚Öi ad─âuga╚Ťi-l ├«n co╚Ö. Pute╚Ťi continua cump─âr─âturile sau pute╚Ťi plasa comanda.
3. Alegeţi o metodă de livrare.
4. Selectaţi o metodă de plată.
5. Confirma╚Ťi comanda.
6. Ve╚Ťi primi un e-mail de confirmare a comenzii.

7. Voi primi acela┼či produs pe care ├«l v─âd ├«n fotografie?

Fotografiile sunt de calitate superioar─â, astfel ├«nc├ót s─â reflecte detaliile fiec─ârui produs. Este posibil s─â observa┼úi diferen┼úe la acele produse ├«n cazul c─ârora materia prim─â ├«n sine ┼či procesul de prelucrare a acesteia influen┼úeaz─â rezultatele finale, cum ar fi produsele lucrate manual.

8. Este posibil s─â primesc informa┼úii periodice prin e-mail cu ultimele nout─â┼úi ┼či oferte de la Solmar?

Pentru a fi mereu la curent, utilizatorii site-ului web solmar-shop.ro se pot abona la un newsletter periodic, cu informa┼úii privind ofertele ┼či nout─â┼úile. V─â pute┼úi abona ├«n sec┼úiunea Newsletter (poate fi link direct la newsletter).

9. Pot s─â m─â dezabonez de la Newsletter?

├Än sec╚Ťiunea "Newsletter" veti putea s─â va dezabonati cu u╚Öurin╚Ť─â. Completati datele ╚Öi selectati "Trimitere".

10. Cum recuperez parola dac─â am uitat-o?

Dac─â a╚Ťi uitat parola, pute╚Ťi s─â o recupera╚Ťi din sec╚Ťiunea Log-in. Ve╚Ťi primi un e-mail cu noua parol─â.

11 .Cum m─â pot asigura ca am f─âcut comanda?

După ce ati plasat comanda, veti primi un e-mail de confirmare. În cazul în care nu îl primiti in 24 de ore de la plasarea comenzii contactati departamentul nostru de Relatii cu Clientii.

12. Pot s─â aflu starea comenzii mele?

Da, pute╚Ťi vedea starea actualizat─â a comenzii dvs ├«n timp real. Pentru aceasta, accesa╚Ťi sec╚Ťiunea "comenzi realizate" a contului dvs. Dac─â nu sunteti ├«nregistrat, dati click pe linkul "Informa╚Ťii comand─â" din e-mailul de confirmare.

13. Pot ┼čterge un articol din comanda mea?

Da.

14. Se poate anula o comand─â?

Da, cu condi┼úia ca aceasta s─â nu fi intrat deja ├«n procesul de ambalare ┼či expediere. Pute┼úi solicita anularea prin formularul de contact sau apel├ónd linia noastr─â telefonic─â de asisten┼ú─â pentru clien┼úi.

15. Ce trebuie s─â fac dac─â primesc un articol pe care nu l-am comandat?

Dac─â primi┼úi vreodat─â, din gre┼čeal─â, un articol pe care nu l-a┼úi comandat, v─â rug─âm s─â contacta┼úi Serviciul de Rela┼úii cu Clien┼úii.

16. Pot s─â schimb articolele mele?

Din pacate nu se pot schimba articolele. Produsele achiziţionate de pe www.solmar-shop.ro pot fi returnate cu condiţia să nu fi fost utilizate, să se afle în stare perfectă, să fie atasata eticheta produsului. Banii vor fi inapoiati doar in contul dvs bancar.

17. Cum trebuie să procedez în cazul în care doresc să returnez unul sau mai multe produse?

Ave╚Ťi la dispozi╚Ťie 14 de zile de la data la care primi╚Ťi articolul(ele) pentru a le returna. Acest lucru se aplic─â at├ót produselor aflate la pret intreg, c├ót ╚Öi celor la promotie .

Articolele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate, cu toate etichetele intacte si fara sa arate semne de uzura sau purtare.

Va rugam sa completati formularul de returnare, inclus in pachetul pe care l-ati primit si sa-l trimiteti impreuna cu factura fiscala si produsele pe adresa noastra:

-Magazin PARFOIS din Afi Palace Cotroceni, Bulevardul Vasile Milea, nr. 4 , 061344, sector 6, Bucuresti, ROMANIA

Plata returului se va face prin virament bancar in 14 zile de la primirea coletului de retur în contul IBAN indicat de dvs în formularul de retur.

Toate costurile de transport generate de procedura de retur/schimb produse, inclusiv reexpedierea vor fi suportate exclusiv de c─âtre client. Taxele de curierat nu vor fi rambursate.

18. Trebuie s─â pl─âtesc ceva pentru returnarea produselor?

Da. Taxa de curierat în cazul unui retur este integral suportată de către client.

19. Care sunt modalit─â╚Ťile de plat─â?

ÎȚI OFERIM URMĂTOARELE MIJLOACE DE PLATĂ: plata numerar(ramburs) la primirea coletului sau plata cu card bancar.